Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 octombrie 2010

Alexandru Csepreghi: " VELUX Liga Campionilor EHF este o competiţie puternică!"

Alexandru Csepreghi, in varsta de 23 de ani, interul stânga al campioanei Romaniei la handbal masculin, HCM Constanta, a acordat un interviu celor care administreaza site-ul www.eurohandball.com (site-ul oficial al Federatiei Europene de Handbal)
eurohandball.com: Cum privesti acum, la rece,  înfrângerea în fata celor de la  Flensburg cu scorul de 22-29?
Alexandru Csepreghi: Flensburg a arătat o tehnica excelenta şi a jucat foarte agresiv în apărare cum joaca o echipa din Bundesliga. Stiind acestea, totusi, am fost foarte nervosi la începutul jocului şi am făcut o mulţime de greşeli. Numai repriza a doua am început să jucam handbal. Cu toate acestea, mă tem că trebuie să recunoaştem în prezent suntem intr-o lipsa acuta de forma.
eurohandball.com: După două înfrângeri, cum evaluezi şansele echipei tale în EHF VELUX Liga Campionilor?
Alexandru Csepreghi: Inca suntem in carti desi am pierdut primele două jocuri. Pentru noi obiectivul este acela de a termina pe locul al patrulea în Grupa D. Asta înseamnă că adversarii noştri nu sunt echipele de top ale grupei, Flensburg, Zagreb şi Ciudad Real ci Bosna Sarajevo şi Sankt Petersburg.
eurohandball.com: Cât de importantă este VELUX Liga Campionilor EHF pentru HCM Constanta?
Alexandru Csepreghi: In Champions League este o concurenţă foarte puternică. Ea ne oferă oportunitatea de a ne confrunta cu adversari foarte puternici. În ciuda faptului că, intrecerea interna din punctul meu de vedere, se dezvoltă într-un mod pozitiv, suntem încă departe de calitatea jocurilor si valoarea echipelor din Champions League. În campionatul intern, există doar trei sau patru echipe care se lupta pentru titlu.
eurohandball.com: Ce reprezinta tatuajul de pe braţul tău drept ?
Alexandru Csepreghi: Este facut doar câteva săptămâni şi reprezinta o mână care se roagă. Iniţialele de pe tatuaj sunt ale doua persoane foarte dragi mie: ale tatălui meu, care a murit acum câţiva ani, şi ale lui Zoran Kurteš, antrenorul nostru, care a murit in urma unui atac de cord în luna mai. El a fost ca un al doilea tată pentru mine.

Niciun comentariu:

Insportline