Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 ianuarie 2013

Schimbare pe banca tehnica CVM Tomis Constanta : pleaca Radovn Gacic si revine Martin Stoev


Dupa plecarea liberoului bulgar Valentin Ivanov si a universalului Olli Pekka Ojansivu iata ca si antrenorul sloven Radovan Gacic paraseste corabia constanteana. In privinta lotului de jucatori mai mentionam plecarea liberoului sarb Marko Samardzic (care nu intelegem pentru ce  fost adus la echipa !) si a extremei muntenegrene Marko Bojic.

Motivul retragerii lui Radovan Gacic o reprezinta schimbarile din lotul Tomisului, care schimbri se pare au dus la rezultatele nesatisfatoare din cmpionat si cupele europene. „...Dacă tot sunt atâtea schimbări în lot, atunci mă retrag şi eu ca să vă las posibilitatea să puteţi face alte transferuri sau să gândiţi altceva decât ce s-a întâmplat până acum. Eu am plecat la drum cu o anumită structură de echipă, nemaifiind acea structură, cred că este mai bine să mă retrag şi eu...”  a declarat antrenorul sloven. 
Dat fiind apropiata reluare a campionatului pe 12 ianuarie cand vor evolua in fata propriilor suporteri in compania celor de la VCM LPS Piatra Neamt conducerea executiv s-a miscat repede si l-a readus la echipa pe antrenorul bulgar Martin Stoev cel care a mai pregatit echipa in prima parte a sezonului 2011-2012.
Totodata la pregatirile echipei constantene participa si internationalul roman Adrian Gontariu (28 de ani, 2,05 m), care ar putea reveni la CVM Tomis, echipă pentru care a jucat pe postul de universal în perioada 2005-2007, devenind campion al României şi dublu câştigător al Cupei României. Ultima echipa la care evoluat  fost Rennes Volley 35 dar pentru ca a avut o accidentare si-a reziliat contractul cu gruparea franceza. 

Niciun comentariu:

Insportline